شستن لباس با جوش شیرین

برای اینکه لباسهایی تمیز و بدون لک داشته باشید هنگام شستشو یک لیوان نمک و یک بسته بودر لباسشویی مخلوط کرده و در جابودری ۶قاشق از این مخلوط را بریزید جوش شیرین زردی لباس را از بین میبرد و نمک رنگ لباس را به خوبی حفظ می کند.

استفاده از جوش شیرین برا رهایی از لکه‌های روی لباس

 برای استفاده از این روش باید ۱/۲ فنجان جوش شیرین را درون یک سطل آب ولرم بریزید و لباس سفیدتان را درون آن قرار دهید. به صورتی که لباس‌تان در آب غرق شود. با این روش لکه‌های معمولی به راحتی برطرف می‌شوند.

استفاده از آبلیمو و جوش شیرن برای لکه بری زیر بغل لباس‌های سفید

 برای نابودی لکه‌های زرد زیر بغل لباس، ابتدا محل مورد نظر را کمی خیس کنید و سپس یک قاشق غذاخوری جوش شیرین روی نقطه زرد شده بریزید و سپس نصف برش لیمو روی مکانی که پودر را ریخته‌اید، بمالید. ۱۵ دقیقه به آن اجازه دهید تا محلول به خوبی روی نقطه زرد رنگ بنشیند تا باعث نابودی آن شود و پس از این مرحله لباس را آبکشی کنید. استفاده از اتیل الکل و نمک برخی لکه‌های حاصل از نوشیدنی‌ها را می‌توانید با استفاده از ترکیب نمک با اتیل الکل نابود کنید. فقط کافی است مقداری اتیل الکل را به همرا کمی نک روی لکه بریزید و سپس با دستتان موضع مورد نظر را بسابید و ۱۰ دقیقه صبر کنید تا لکه و یا لکه‌ها نابود شوند. پس از این مرحله شما می‌توانید با استفاده از یک شوینده، لباس‌تان را بشویید. برای استفاده از اتیل الکل دقت کنید، چرا که این ماده بسیار قابل اشتعال است.