خوب شور چیه؟

☘️خوب شور یه سامانه آنلاین در زمینه ارائه خدمات شستشو از طریق وب سایت و اپلیکیشن موبایله که تلاش می کنه این خدمات رو با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما ارائه بده. در حال حاضر قالیشویی، خشکشویی، خدمات نظافت منزل و مجتمع های ساختمانی و همچنین مبل شویی رو به مشتریان خودش ارائه می ده.

💧خوب شور تو چه شهرهایی سرویس می ده؟

☘️خوب شور کار خودش رو با استان قم به عنوان پایلوت شروع کرده و در آینده نزدیک نمایندگی های ما در اکثر شهرهای ایران شروع بکار خواهند کرد.ما آمادگی داریم به هر شهری نمایندگی اعطا کنیم.

💧چطور با خوب شور سفارش ثبت کنم؟

☘️تمام تلاش در خوب شور ایجاد یه سایت و اپلیکیشن با رابط کاربری ساده بوده که به راحتی بتونید سفارش خودتون رو ثبت کنید. واسه ثبت سفارش نوع لباس و یا فرش و یا خدمات مورد نظرتون را انتخاب کنید و در پایین هر صفحه فاکتور خدمات رو ببینید.

💧هزینه های خوب شور چه طور محاسبه می شه؟

☘️قیمت های خوب در هر شهری بر اساس پایین ترین قیمت های عرف اون منطقه تنظیم شده. واسه همین نگران قیمت ها نباشید. ضمن اینکه در مناسبتهای مختلف خوب شور تخفیفات خوبی واسه مشتری های جدید و ثابت خودش در نظر می گیره.

💧نحوه پرداخت هزینه ها چطوره؟

☘️پرداخت هزینه ها رو هم بصورت نقدی، یا دستگاه کارتخوان در محل و هم بصورت اینترنتی می تونید انجام بدید. استفاده از روش پرداخت از طریق شارژ اعتبار خوب شور هم شما رو در دسته مشتریانی قرار می ده که در آینده بیشترین تخفیفات رو دریافت خواهند کرد.