از قوانین و مقررات خوب شور اطلاع حاصل نمایید

💧خدمات خوب شور بر اساس اطلاعات هویتی و آدرسهای اعلام شده توسط شما مشتری محترم ارائه خواهد شد. برای یاری ما در ارائه بهتر این خدمات، این اطلاعات را با دقت وارد نمایید.

💧هنگام سپردن سفارش جهت شستشو و یا اتو، درصورتی که البسه و یا فرش شما آسیب دیدگی و یا حساسیت به شرایط خاص شستشو دارد که باید در هنگام تمیزکاری در نظر گرفته شود، لطفا کارشناس ما را از موضوع مطلع نمایید . با دادن این اطلاعات می توانید مسئولیت عدم رعایت آنرا به عهده خوب شور بگذارید.

💧در صورتی که سفارش قالیشویی و خشکشویی شما دارای لکه های رنگی ناشی از چربی، جوهر، رنگ روغنی و … باشد، ما تمام تلاش خود را برای از بین بردن آنها انجام خواهیم داد لیکن هیچ تضمینی برای پاک شدن آنها نمی دهیم.

💧پس از ثبت سفارش اپراتور خوب شور تا سه بار جهت تایید نهایی سفارش با شما تماس خواهد گرفت. در صورت عدم پاسخگویی، با احترام سفارش شما لغو می گردد.

💧هنگام فرارسیدن زمان تحویل سفارش، دلگرمی ما به حضور به موقع شما در منزل جهت تحویل گرفتن سفارش تان است. لطفا مثل همیشه وقت شناس باشید.

💧به هر دلیلی که قادر به تحویل گرفتن سفارش انجام شده اتان نباشید، ما فقط تا هفت روز می توانیم میزبان آن باشیم. لطفا زمان تحویل گرفتن را به عقب نیاندازید.

💧قیمت های خوب شور با توجه به نوع خدمات ارائه شده بسیار منصفانه است. برای آگاهی از تخفیفات دوره ای، کانال تلگرامی خوب شور را دنبال نمایید.

💧خدمت رسانان خوب شور همگی از واحدهای دارای مجوز فعالیت می باشند. به آسودگی سفارشات شستشو و نظافت را به ما بسپارید.

💧ثبت سفارش در خوب شور به معنای مطالعه این قوانین توسط شما و پذیرش تمام بندهای آن می باشد.