رنگ های پاییزی

پاییز و رنگ های گرم آن که با سرمای این فصل همخوانی زیبایی دارد و به ما امکان انتخاب بالایی می دهد. با ما باشید تا رنگهایی که در مد امسال جا دارند را باهم بررسی کنیم و بیشتر بشناسیم.

رنگهایی که در باییز امسال جایگاه ویژه ای دارند شامل: 

پاییز نیز مانند فصل‌های دیگر رنگ های پاییزی خود را می‌طلبد. این فصل سرد که سرشار از رنگ‌های گرم است می‌تواند دست شما را برای انتخاب بسیاری رنگ‌ها باز بگذارد. اما اگر برای‌تان سوال است که امسال چه رنگ‌هایی در مد جا دارند با مطلب امروز ما همراه باشید:

پنج رنگ در پاییز امسال جایگاه ویژه‌ای دارند: زرشکی، خاکی، سرمه ‌ای، شتری و خاکستری

  • رنگ زرشکی

یکی از رنگ‌های بسیار جذاب پاییز زرشکی است. آقایان می‌توانند این رنگ را به عنوان رنگ پایه برای لباس انتخاب کنند. اگر می‌خواهید جزو آقایان خوش‌لباس باشید حتما یک بافت زرشکی و یک پیراهن زرشکی در کمدتان داشته باشید.

  • رنگ خاکستری

این رنگ همیشه از پایه‌های تیپ آقایان بوده است. در خانواده‌ی این رنگ ۵۰ طیف وجود دارد و می‌توانید طیف‌های آن را با سایر رنگ‌ها به خوبی هماهنگ کنید. یکی از رنگ‌های بسیار جذاب برای کت و شلوار این رنگ است.  ژاکت خاکستری با بافت آبی سبک بسیار زیبا می‌شود و سوییت‌شرت خاکستری با شلوار جین ترکیب خوبی می‌سازد.

  • رنگ خاکی

این رنگ یک خاصیت عجیب دارد و آن این است که شما را عضلانی‌تر و مدرن‌تر نشان می دهد. یقه اسکی خاکی با شلوار رسمی محل کار ترکیب خوبی است و ژاکت خاکی با شلوار جین یا مشکی ست زیبایی را ایجاد می‌کند.

  • رنگ سرمه‌ای

یکی از رنگ‌هایی است که طرفداران بسیاری را در آقایان دارد. بهترین سِت برای رنگ زرشکی است و با باقی رنگ‌ها به راحتی هماهنگ می‌شود. می‌توانید این رنگ را با رنگ‌های جین تیره یا آبی آسمانی، زرد، زرشکی و طوسی ست کنید.

  • رنگ شتری

این رنگ بیشتر وقت‌ها مد بوده و با همه رنگ پوستی هماهنگ می شود. اگر بلیزر شتری دارید آن را با  بافت و پیراهن و شلوار جین تیره ست کنید و یا آن را با یقه اسکی شتری با شلوار پارچه‌ای بپوشید و از خوشتیپی‌تان لذت ببرید.